برای تو

مامان گلم

1392/6/16 15:11
نویسنده : سارا
137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مادر جان، ارشک خود خودم، با اینکه نیستی دقیقا الان سه ماه و 4 روزه که از پیشم رفتی اما واسه من همیشه هستی گلم، بابا میگه تو فداکاری کردی و جارو درست کردی واسه خواهر برادرت به قول بچه های کلوپ خخخخخخخخخخخخخ عزیزم این مدت گذشت خیلی سخت خیلی کند خیلیا با حرفاشون آزارم دادن، خیلی دلمو شکوندن اما من واستادم و فقط به خدا گفتم تو شاهد باش، دیروزم رفتم ملاقاتی یکی از فامیلا که دخترش حامله بود 4 ماهش بود از وقتی اومد و منو دید گفت از بارداریش تا وقتی که ساعت ملاقات تموم شد و من رفتم، جات خالی انقدر اعصابمو بهم ریخت که تا شب 3 تا لیوان گل گاوزبون خوردم که آروم بشم، ارشکم مادرم برامون دعا کن واسه منو بابا که زود یه ارشک دیگه یا یه آرام دیگه تو دلم بیاد شاید منم آروم بشم گلم مادرم برای من و پدرت پیش خدا وساطت کن قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

غزاله
20 شهریور 92 13:37
مرسی عزیزدلم ممنونم برام دعا کن

نیلوفر
22 شهریور 92 16:55
دوست دارم نیلو منننننننننننننننن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای تو می باشد