برای تو

امروز من

1392/6/25 16:50
نویسنده : سارا
131 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام مامان جان، ارشکم امروز هم تموم شد بدون تو، عزیزم میدونی باعث شدی که احساس کنم یه کم کامل تر از قبل شدم، یه کم صبورتر، مامانی کم کم دارم به روزایی که دوباره یه ارشک دیگه بیاد تو دلم نزدیک میشم اما! مادرم نمیدونم حکایت چیه که فکر میکنم هیچ کس تو نمیشه، حتی صد تا خواهر برادر دیگت اگه پدر میزاشت اسم بعدی رو اگه پسر بود ارشک نمیزاشتم آخه من همش فکر میکنم که یه ارشک دارم دیگه بعدی که نباید ارشک باشه، میدونی مامانت اصلا آدم ضعیفی نیست نه تو و عشقت تو دلم خیلی قوی بودید، آخه یه دفعه رفتی بدون هیچ مقدمه ای، مامان جان من منتظرتم بی صبرانه، دلم میخواد یکی دیگه بیاد تو دل من هر چند اونجا جای تو هست اما بیاد شاید چشماش شاید گرمی دستاش بتونه نبودتو جبران کنه مادرم اما من هنوزم چشمام دنبال تو هست مامان جان منو  بابا رو دعا کن خیلی خیلی دعا کن دوست دارم عزیزم عاشقتم ، راستی مامان یادت باشه به هیچ کس جز من اونجا نگی مامان ها تو خودت مادر داری پدر داری فقط اونجا امانتی ما تو روز موعود بالاخره همو میبینیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نیلوفر
27 شهریور 92 12:37
سارا جون خیلی مواظب خودت و دلت باشه. به اومدن یه نی نی دیگه خییلی نزدیکی عزیزم. خودت و با خاطرات تلخ گذشته ناراحت نکن.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای تو می باشد