برای تو

خدایا

1392/3/27 10:35
نویسنده : سارا
144 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خودت و سلام

میگویند حکمتت بود؟ من حکمت را نمی فهمم، میگویند قسمتت بود؟ من قسمت را نمیفهمم، خدایا خداوندا، من نه قسمت میخواهم نه حکمت میفهمم، من فرزندم را میخواهم، گله دارم، از تو، اینجا دیگر فقط من و تو هستیم، روزها و شب های زیادی را با تو حرف زدم، خدایا به تو گفتم مرا دشمن شاد نکن، نگاه کن همه به من میخندند، به تو گفتم مرا با فرزند امتحان نکن، غم دارم، دلم خون است، جگر من پاره پاره است، چه حکمتی است که من را میسوزاند، تو به من همیشه دادی، به وقتش اما من وقت را دیگر نمیفهمم، برای من روز و شب دیگر معجزه نیست من فقط میگذرانم، راه میروم، میگذرانم، میبینم، میگذرانم، چه بخواهم از تو صبر؟ میدهی؟ بعد از دادنش چه باز پس میگیری؟ آری من گله دارم، من از تو گله دارم، تو خدای منی مال خود خود من ،نکند میخواستی به من بگویی تنها تو مال منی تنها به تو دل بندم، من دیگر دلی ندارم، من کشتم خودم با دستان خودم فرزندم را کشتم این را هرگز و هرگز و هرگز از یاد نخواهم برد، کودک من تا آخرین لحظه حیات داشت، قلب کوچکش میزد، اما من عرضه نگه داشتنش را نداشتم، خدایا خداوندا به من صبر بده، صبر بده صبر بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مانلی
27 خرداد 92 14:02
همیشه در نظرم تو دوست قوی و با ایمانم بودی و هستی.. این جور وقتا واقعا حکمت خداوند رو نمی فهمیم . ولی ازت خواهش می کنم هیچ وقت خوابی که دیدی رو فراموش نکن . خدای بزرگ همیشه کنارته سارای مهربونم . فقط بهش اعتماد کن تنها چیزی که الان الان برات می خوام آرامش هست . دوستت دارم دوست مهربونم
مژده
27 خرداد 92 15:28
عزیزم خدا کسایی رو که خیلی دوست داره با امتحانات سخت آزمایش میکنه پس صبور باش و شکرگذار خدا
نیلوفر
29 خرداد 92 11:17
نیلوفر
29 خرداد 92 11:18
دست از سرزنش خودت بردار سارا. این دست تو نبود.
مریم
5 تیر 92 12:03
سلام سارا جون من واقعا به خاطر اتفاق پیش اومده ناراحت شدم گلم خیلی سخته .... ایشالا بعدی و صحیحح و سالم بغل بگیری..... تو همیشه دوستمی همیشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای تو می باشد