برای تو

میان من و تو

1392/2/17 21:00
نویسنده : سارا
122 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچک من، اکنون من و تو هستیم بدون هیچ اتفاق تنها 9 ماه فرصت باهم بودن را داریم، باهم بودنی که میانمان هیچ چیز نیست، ضربان قلبمان با هم میتپد، آبا میدانستی این تنها زمانیست که قلب تو نیز با قلب من خواهد زد؟ فرزندم این زمان ما 9 ماه دیگر با من متوقف میشود، آن زمانیست که بین ما چیزی به اسم من قرار خواهد گرفت، منی که بین خیلی از انسان ها قرار گرفته است، به من نیز گفته بودند منی بین مادر و فرزند وجود نخواهد داشت اما من آنرا دیدم، تا قبل از آن از منت و منم نمیترسیدم اما از آن روز به بعد میترسم، از اینکه نکند من هم مادری من شوم، فرزندم هرگز فکر نمیکردم در زندگی ای کاشی برای گفتن داشته باشم اما امروز دارم، ای کاش های فراوان پس تو آنگونه زندگی کن که ای کاشی از سوی خود نداشته باشی، اما تمیتوانی کسانی را که برایت ای کاش میسازند را متوقف کنی، مثل ای کاش من، امروز به معنی واقعی خواستم که ای کاش پدرت پدر من بود، ای کاش پدر من مثل پدر تو بود، خدا را شکر میکنم، فرزندم آرزوی من این است تا تو را بدون کینه، بدون ترس، سرشار از عشق، عشق ورزیدن به سرانجام مقصود برسانم.

 آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

غزاله
17 اردیبهشت 92 21:13
بهت تبریک میگم به خاطر وجود یه انسان در درونت.ایشالا بتونی انسانیت رو سرلوحه زندگیش کنی.با افتخار لینک شدی خیال تو http://khiyale_to.niniweblog.com
saeedeh
17 اردیبهشت 92 21:43
عزیز دلم مبارکت باشه من هم خوشحال میشم که در کنار هم این 9 ماه رو سپری کنیم

نیلوفر
20 اردیبهشت 92 11:25
چه قشنگ نوشتی سارا جون. لذت آن به آن این نه ماه و ببر.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای تو می باشد