برای تو

این چه حسی است؟

1392/3/1 12:24
نویسنده : سارا
133 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تو رویانم، دوست دارم قبل از هر چیز قبل از هر کلام سلام را بیاموزی، گویند سلام و درود پل عاطفی بین ما با دیگران است، میخواهم تو از دنیای خودت به دنیای دیگران پل بزنی اما نمیدانم چگونه به تو آموزش دهم که چگونه این پل را بسازی تا زیان نبینی هر چند زیان دیدن جزوی از زندگی است. فرزندم نمیدانم این چگونه حسی است، مادرم اول بار است که از بدی حالم خوشحالم، نخند کوچکم لبان زیبایت را دیدم زودتر از آنچه که تو مرا ببینی، یک هیچ به نفع من این اول مزاح ماست، تو الان تنهایی، این اولین تمرین زندگی توست از همان اول باید یاد بگیری که در نهایت تنهایی، هر چند که من و پدرت همیشه و همیشه در کنارت باشیم اما باز هم تنهایی، همه ما تنهاییم، خداوند همانطور که به تو روح بخشید همانگونه هم حفظت خواهد کرد عزیزم، فرزندم تنها از خدا یاری بجوی و تنها برای او زندگی کن،فرزندم عزیزم لحظه مرگ ما لحظه وداع روح و تن نیست، لحظه ای است که خداوند را از یاد ببریم تو تمام تجلی خداوندی، او از خودش در تو دمیده او به تو حیاط بخشید به دعوت ما پس هرگز و هرگز او را از یاد مبر، محبت، شفقت، وجدان تمامی صفات پاک از آن خداست که در تو دمید، کودکم هرگز و هرگز از کنار چشمان و دستان نیازمندی که به تو مینگرد و دراز میشود بی تفاوت نگذر حتی اگر توان یاری نداری به او بیاندیش چرا که اندیشیدن به نیاز دیگران امید و شکر را در تو بیدار میکند. این دفتر امروز ماست، دوستت داریم من و پدرت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نیلوفر
1 خرداد 92 14:24
دوست عزیزم تو به من همیشه امیدواری میدی

مانلی
4 خرداد 92 16:04
قربونت برم عزیز دلم
آمی
6 خرداد 92 13:41
مرسی عزیزم آمی عزیزم
نیلوفر
13 خرداد 92 16:41
آی نیلو، آی نیلوی من، دلم شکسته، جگرم سوخته، اصلا خنک نمیشه، میگن قسمته، میگن حکمته، میگن خواست خداست، اما من اصلا انگار خدا رو گم کردم، آخه تکلیف من که خدا رو گم کردم چیه، چطور بفهمم قسمتو، چطور بفهمم حکمتو،

نیلوفر
25 خرداد 92 18:41
سارا نکنه در این وبلاگ و ببندیا. اینا در حکم دفترچه خاطرات ماست.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به برای تو می باشد